W dniach 21, 22, 23 kwietnia 2015 roku w całej Polsce odbywały się egzaminy gimnazjalne .
Ponad 360 tys. uczniów III klas z gimnazjów w całym kraju we wtorek, środę i czwartek pisało egzamin gimnazjalny.
Każdego dnia uczniowie otrzymali do rozwiązania dwa bloki zadań - pierwszy o godzinie 9., drugi o godzinie 11.Pomiędzy nimi była przerwa .
W naszej szkole posiłek dla uczniów przygotowały ich mamy.
Kanapki były przepyszne .
We wtorek na egzaminie z wiedzy humanistycznej uczniowie, jako pierwszy otrzymali blok zadań z historii i wiedzy o społeczeństwie. Na ich rozwiązanie mieli 60 minut (uczniowie z dysleksją 80 minut). Drugi blok zawierał zadania z języka polskiego. Na rozwiązanie ich gimnazjaliści mieli 90 minut (dyslektycy 135 minut).
Tuż przed wejściem do sali egzaminacyjnej.
Jak widać wiedza zdobyta i utrwalona - uśmiechnięte twarze dziewcząt ... nie będzie źle i nie było ...
oj nauka to potęgi klucz , warto było się uczyć przez ostanie lata , teraz tylko dobrze napisać egzamin i wymarzona szkoła w zasięgu ręki.
Członkinie komisji podczas wpuszczania uczniów do sali ...
ciekawość i niepewność , to zapewne te sytuacje i odczucia , które towarzyszą i uczniom i komisji podczas egzaminów ...
Pan Bartłomiej z ZS w Białej , podczas wpuszczania naszych uczniów do sali ,
numerki wylosowane , kto gdzie siedzi już wiadomo , teraz tylko ciekawość i stres jakie będą pytania
jeszcze można było coś skonsultować , za chwilę już nie wolno było się porozumiewać , prace należało napisać samodzielnie , bo punkty przyznawane są również dla indywidualnych osób ,
W środę na egzaminie z wiedzy matematyczno-przyrodniczej uczniowie w pierwszym bloku otrzymali zadania z nauk przyrodniczych - biologii, chemii, fizyki i geografii. W drugim bloku zadania z matematyki. Na rozwiązanie zadań z pierwszego bloku gimnazjaliści dostali 60 minut (dyslektycy 80 minut), a z drugiego - 90 minut (dyslektycy 135 minut).
W czwartek egzamin z języka obcego przeprowadzony został na dwóch poziomach. Pierwszy był test na poziomie podstawowym. Na rozwiązanie zadań uczniowie mieli 60 minut (dyslektycy 80 minut). Po przerwie gimnazjaliści przystąpili do testu na poziomie rozszerzonym.Trwał on 60 minut (dla dyslektyków 90 minut). Egzamin na poziomie rozszerzonym zdawało tylko część uczniów - tylko ci, którzy w gimnazjum kontynuują naukę danego, wybranego języka obcego rozpoczętą w szkole podstawowej.
Testy rozwiązane przez uczniów zostały zakodowane; sprawdzać je będą egzaminatorzy z okręgowych komisji egzaminacyjnych.
W tym roku po raz pierwszy rozwiązania zadań otwartych z matematyki uczniów z gimnazjów z terenu czterech okręgowych komisji egzaminacyjnych: w Jaworznie, w Krakowie, w Łodzi i we Wrocławiu (czyli z województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego i opolskiego) zostaną ocenione z wykorzystaniem elektronicznego systemu oceniana. Czyli prace naszych gimnazjalistów również .
Rozwiązania zadań otwartych zostaną zeskanowane w komisji okręgowej, a egzaminatorzy będą oceniali poprawność rozwiązań, korzystając ze skanów i specjalnego oprogramowania na ekranie komputera. W związku z tym bardzo ważne jest, aby uczniowie zapisywali rozwiązania zadań wyraźnie czarnym tuszem lub atramentem.
Wyniki egzaminu uczniowie poznają w 19 czerwca. Powtórka egzaminu gimnazjalnego, w celu poprawy wyniku, nie jest możliwa. Wynik egzaminu będzie miał wpływ na przyjęcie ucznia do wybranej przez niego szkoły ponadgimnazjalnej. Podczas postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę wyniki ucznia uzyskane na zakończenie nauki w gimnazjum (odnotowane na świadectwie, potwierdzone zaświadczeniem o wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz stosownymi zaświadczeniami).
Życzymy naszym gimnazjalistom jak najlepszych wyników .
Ponad 360 tys. uczniów III klas z gimnazjów w całym kraju we wtorek, środę i czwartek pisało egzamin gimnazjalny.
Każdego dnia uczniowie otrzymali do rozwiązania dwa bloki zadań - pierwszy o godzinie 9., drugi o godzinie 11.Pomiędzy nimi była przerwa .
W naszej szkole posiłek dla uczniów przygotowały ich mamy.
Kanapki były przepyszne .
We wtorek na egzaminie z wiedzy humanistycznej uczniowie, jako pierwszy otrzymali blok zadań z historii i wiedzy o społeczeństwie. Na ich rozwiązanie mieli 60 minut (uczniowie z dysleksją 80 minut). Drugi blok zawierał zadania z języka polskiego. Na rozwiązanie ich gimnazjaliści mieli 90 minut (dyslektycy 135 minut).
Tuż przed wejściem do sali egzaminacyjnej.
Jak widać wiedza zdobyta i utrwalona - uśmiechnięte twarze dziewcząt ... nie będzie źle i nie było ...
oj nauka to potęgi klucz , warto było się uczyć przez ostanie lata , teraz tylko dobrze napisać egzamin i wymarzona szkoła w zasięgu ręki.
Członkinie komisji podczas wpuszczania uczniów do sali ...
ciekawość i niepewność , to zapewne te sytuacje i odczucia , które towarzyszą i uczniom i komisji podczas egzaminów ...
Pan Bartłomiej z ZS w Białej , podczas wpuszczania naszych uczniów do sali ,
numerki wylosowane , kto gdzie siedzi już wiadomo , teraz tylko ciekawość i stres jakie będą pytania
jeszcze można było coś skonsultować , za chwilę już nie wolno było się porozumiewać , prace należało napisać samodzielnie , bo punkty przyznawane są również dla indywidualnych osób ,
W środę na egzaminie z wiedzy matematyczno-przyrodniczej uczniowie w pierwszym bloku otrzymali zadania z nauk przyrodniczych - biologii, chemii, fizyki i geografii. W drugim bloku zadania z matematyki. Na rozwiązanie zadań z pierwszego bloku gimnazjaliści dostali 60 minut (dyslektycy 80 minut), a z drugiego - 90 minut (dyslektycy 135 minut).
W czwartek egzamin z języka obcego przeprowadzony został na dwóch poziomach. Pierwszy był test na poziomie podstawowym. Na rozwiązanie zadań uczniowie mieli 60 minut (dyslektycy 80 minut). Po przerwie gimnazjaliści przystąpili do testu na poziomie rozszerzonym.Trwał on 60 minut (dla dyslektyków 90 minut). Egzamin na poziomie rozszerzonym zdawało tylko część uczniów - tylko ci, którzy w gimnazjum kontynuują naukę danego, wybranego języka obcego rozpoczętą w szkole podstawowej.
W tym roku po raz pierwszy rozwiązania zadań otwartych z matematyki uczniów z gimnazjów z terenu czterech okręgowych komisji egzaminacyjnych: w Jaworznie, w Krakowie, w Łodzi i we Wrocławiu (czyli z województw: śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, lubelskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego i opolskiego) zostaną ocenione z wykorzystaniem elektronicznego systemu oceniana. Czyli prace naszych gimnazjalistów również .
Wyniki egzaminu uczniowie poznają w 19 czerwca. Powtórka egzaminu gimnazjalnego, w celu poprawy wyniku, nie jest możliwa. Wynik egzaminu będzie miał wpływ na przyjęcie ucznia do wybranej przez niego szkoły ponadgimnazjalnej. Podczas postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę wyniki ucznia uzyskane na zakończenie nauki w gimnazjum (odnotowane na świadectwie, potwierdzone zaświadczeniem o wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz stosownymi zaświadczeniami).
Życzymy naszym gimnazjalistom jak najlepszych wyników .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz